tisdag 24 juni 2014

Sorg i familjen.

Therése pappa gick bort den 7 juni efter en tids sjukdom. Vi var inte beredda utan har först nu börjat komma över chocken. På fredag är det begravning och jag känner mig jättenervös och mår dåligt över det. Tillsammans med tusen andra saker, mest praktiska som försäljning av hus och dylikt. Jag vill just nu att allt ska vara som vanligt och att jag inte ska sälja något hus, och att jag ska ha min svärfar som vanligt och att min familj ska må bra! Therése som är höggravid kämpar på så gott hon kan. Hon är så stark och fin och modig trots sorgen.

Vi firade midsommar på lantstället och fixade iordning inför mäklare och visning i helgen. Uteplatsen är klar och jag blev jättenöjd nu när det blev klart. Typiskt oss att fixa alla bra detaljer nu när vi ska sälja.

































































































- Posted using BlogPress from my iPhone


Inga kommentarer: