onsdag 10 september 2014

Jag älskar mitt kaotiska liv.

Det är kaos hemma. Vi har fått in världens största soffa i vardagsrummet. Det står möbler och saker överallt även om vi städar hela tiden. Det står alltid tvätt någonstans ren eller skitig, det kräks bajsas eller kissas någonstans, barnen skriker, frugan skriker,  katten skriker, jag skriker. Jag tappar bort saker, glömmer saker jämt. Jag snurrar till det. Vi umgås, Vi skrattar, vi leker och myser allihop i sängen eller soffan. Vi har två fantastiska hus vi inte hinner med, jag har tvåhundraåttio målarprojekt, jag pluggar en så rolig kurs. Jag har fantastiska vänner som jag gärna vill ta ett glas med oftare! 

På jobbet är det kaos. Det är saker överallt även om vi städar hela tiden. Det bajsas och kissas någonstans. Barnen skriker och vi skriker. Jag tappar bort saker, jag glömmer saker jämt. Vi skrattar, leker och myser och har det fantastiskt! Jag har fantastiska kollegor som jag gärna skulle ta ett glas med oftare. 

Fasen vad jag älskar mitt liv! 


Inga kommentarer: